Legutóbbi hozzászólások

    Archívum

    Kategória

    • Nincs kategória

    TERMÉKFEJLESZTÉS

    1 órás díjmentes konzultáció

    Egy kiváló lehetőséget ajánlunk Önnek:


    Az ADAM B2B szaktanácsadói csoportja ingyenes termékfejlesztési
    tanácsadással segíti a hazai KKV szektor szereplőit.

    Ne hagyja ki!

    Ezt a konzultációs lehetőséget azzal a céllal hoztuk létre, hogy tudásunkkal és tapasztalatunkkal erősítsük a magyarországi vállalkozások hatékony működését.

    Az elmúlt években az üzleti lehetőségek sok esetben beszűkültek, a korábban jól bevált módszerek, amik eddig működtek, már nem hoznak megfelelő eredményt. Ezért fontos, hogy figyeljünk a változó piaci igényekre és ezekre reagálva fejlesszük termékeinket.

    A termékfejlesztés vonatkozhat az új termékek és szolgáltatások ötletteremtésének és sikeres megvalósításának folyamatára, valamint a meglévők újragondolására és átpozicionálására. Mindkét irányt érdemes átgondolni, és felmérni az új piaci lehetőségeket, melyek hozzásegíthetnek a vállalkozás további növekedéséhez, eredményességéhez.

    Ideje, hogy Ön is megismerkedjen velük.

    Segítségünkkel felmérheti a lehetőségeit!

    Minden vállalkozás számára fontos az innováció, a termékfejlesztés a fennmaradás és növekedés érdekében.

    Napjainkban az ágazatok többségében éles verseny folyik az értékesítési piacokért. Azok a vállalkozások, amelyek nem kísérik figyelemmel a piac rezdüléseit, nagy kockázatnak teszik ki magukat, hiszen a versenytársak minden tőlük telhetőt elkövetnek annak érdekében, hogy – akár új termékkel is, de – kielégítsék a rohamosan változó fogyasztói igényeket. Akik ezt nem teszik meg, lemaradnak és kénytelenek piaci részesedésük csökkenésével vagy teljes elvesztésével számolni.

    A fogyasztói igényekre is az állandó változás jellemző: a régiek megszűnnek vagy át-alakulnak, ugyanakkor újak is keletkeznek. A vállalkozásoknak – sikeres működésük érdekében – hatékony termékmegoldások kialakításával kell válaszolniuk az új piaci szükségletekre.

    A piaci, fogyasztói kihívásokra tehát az esetek többségében új termék kialakítása a válasz, amelyet a termékfejlesztés biztosít.

    Ezen alapvető tényezőkön túl további hasznos információkat és azonnal alkalmazható módszereket ismerhet meg, amennyiben él a díjmentes termékfejlesztési konzultáció lehetőségével.

    Ide kattintva tud termékfejlesztési konzultációra jelentkezni!

    Jelentkezzen, hogy Önnek is segíthessünk!

    Lépjen mielőbb. Csatlakozzon hozzánk, vegye igénybe segítségünket! 

    Akiknek már segítettünk:

    Új termék piaci bevezetése

    Felkereste cégünket Kovács Balázs, aki több mint 25 éve tapasztalattal rendelkezett a mezőgazdasági gépek területén. Forgalmazóvá szeretett volna válni egy saját fejlesztésű géppel, viszont nem tudta, hogyan vágjon bele ebbe a folyamatba. Mi ebben tudtunk segítséget nyújtani. Az általa fejlesztett terméket pedig sikeresen bevezetni a piacra és ezáltal kitölteni egy nagyobb rést a mezőgazdasági gépek piacán.

    Meglévő termék/ek fejlesztése

    Pár hónapja történt, amikor ajánlás útján ránk talált Erdélyi Ferenc, egy szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég ügyvezetője. A piacon egyre több konkurens megjelenése következtében az eddigi PlanTransRV szoftver fejlesztése mellett döntöttek. Abban tudtunk Ferencnek és csapatának a segítségére lenni, hogy új ötleteket kutattunk fel, amik a fejlesztést követően a piaci tesztelés és bevezetés után az új, illetve már meglévő ügyfelek elégedettségére szolgált. A versenytársakat pedig ismét háttérbe tudtuk szorítani.

    Piaci igény

    Nemrégiben egyik kollégánkat hívta fel egy csaptelepeket gyártó és forgalmazó cég fejlesztéséért felelős kollégája, Szabó Eszter. Aki elmondta, hogy saját gyártású minimalista stílusú termékeket forgalmaznak, amik nagyon kelendőek a piacon. A vásárlók viszont egyre nagyobb igényt tartanak az antik stílusú csaptelepek iránt. A cég legnagyobb félelme az volt, hogy az új irányvonal következtében veszítenek a népszerűségükből. A mi csapatunk és Eszter segítségével, sikerült elérnünk a lehető legjobb piaci fogadtatást, és még nagyobb bevételhez juttatni a „Csaptelep 2000 Kft”-t.

    A technológiai fejlődés egyenes következménye lehet az új termékek kifejlesztése. Az új technológia minden olyan körülményt is magába foglal, amelyekben eddig nem használt módszereket, eljárásokat alkalmaznak termékek előállítására, potenciális vevők elérésére.

    Ezen lehetőségek felhasználása, mielőbbi alkalmazása korszerűbb, a fogyasztói igényekhez jobban igazodó termék előállítását teszi lehetővé.

    Aki előbb alkalmazza, komoly versenyelőnyre és extraprofitra tehet szert.

    Hogy hogyan? Forduljon hozzánk, Önnek is segítünk.

    Ha most nem cselekszik, akkor minden egyes nappal távolabb kerül azoktól az új utaktól, amiket folyamatosan nyitunk meg a partnereink számára. 

    Már most is üzleti lehetőségek mennek el Ön mellett úgy, hogy akár tudomást sem szerez róluk, ezzel pedig pénzt veszít!

    Az ADAM B2B egy olyan Vállalkozásfejlesztő Program, amiben egy kezdő vállalkozás – akinek az első lépések megtételében kell segíteni – épp úgy megtalálja a számára jövedelmező megoldásokat, mint egy nagy múltú vállalat, aki esetleg kockázati tőkét és segítséget keres a nemzetközi piacnyitásához, vagy integrált kommunikációs megoldásokat szeretne.

    Ide kattintva tud termékfejlesztési konzultációra jelentkezni!

    Reméljük, sikerült felkeltenünk érdeklődését, és bízunk abban, hogy nyitott egy találkozóra, és a további részleteket személyesen meg tudják beszélni a cégképviselőnkkel.

    Kérdése van? Segítünk!

    Kérje visszahívásunkat, amennyiben további információkra van szüksége az ADAM B2B Vállalkozásfejlesztő Programmal kapcsolatban!
    Munkatársaink hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között hívják Önt vissza.


    Csatlakozzon az ADAM B2B Vállalkozásfejlesztő Programhoz!

    Fő célunk, hogy időben megadjunk Önnek minden információt a profitnöveléshez, valamint zárt üzleti közösségünk erejét kihasználva lehetősége nyíljon a hazai és nemzetközi piacbővítésre.

    KÉRDÉSE VAN?

    ARS POETICÁNK

    Az időben szerzett üzleti információ lépéselőny a versenytársakkal szemben.